[O2] Podłączenie radia - dwa stałe plusy???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jojo001
    Classic
    • 2013
    • 14
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    [O2] Podłączenie radia - dwa stałe plusy???

    To kiedys tam bylo, potem ksiegowy wkroczyl
  • marewkub
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    [O2] Podłączenie radia - dwa stałe plusy???

    Witam,
    Mam pytanko, w mojej Octavi II, radio kenwooda zamontowali mi w aso, trzy lata temu. I mam problem bo w kostce zarówno na żółtym i czerwonym pinie jest stały +, i gra cały czas, a chciałbym żeby wyłączało się po wyjęciu kluczyka. Czy to błąd podczas produkcji czy coś trzeba przestawić w komputerze???

    Komentarz

    • McGan
      RS
      • 2010
      • 3573
      • Superb III (3V3)

      #3
      O to jest dobre pytanie, tez bym sobie to zmienil
      Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
      Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

      Komentarz

      • Nexus6
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4847
        • Volkswagen

        #4
        potrzebny jest adapter do szyny CAN, innej opcji w O2 brak :diabelski_usmiech
        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

        Komentarz

        • McGan
          RS
          • 2010
          • 3573
          • Superb III (3V3)

          #5
          Nexus6, a wlasnie, u mnie od radia wychodzi kostka CAN, mam ja tez podpieta, ale radio nadal samo nie gasnie, jest to jakos kodowane vcdsem?
          Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
          Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

          Komentarz

          • shado
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 5315
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Wystarczy pociągnąć jeden kabelek ze skrzynki bezpieczników i to tyle roboty. Radio wyłącza się po zgaszeniu silnika (nie po wyjęciu kluczyka):
            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

            Komentarz

            • mrqtm
              Rider
              • 2011
              • 253

              #7
              A mnie właśnie denerwuje to,że po wyłączeniu silnika( kluczyk w stacyjce) radio gaśnie. Ale cóż jesteśmy ludźmi i lubimy ponarzekać
              Była Octavia Tour +
              jest O2 Tour , Bosso Burdello

              Komentarz

              • Nexus6
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4847
                • Volkswagen

                #8
                shado, po to wlasnie jest adapter do CAN'a , radio gasnie po wyjeciu kluczyka :diabelski_usmiech
                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                Komentarz

                • marewkub
                  Classic
                  • 2012
                  • 4

                  #9
                  Zamieszczone przez Nexus6
                  shado, po to wlasnie jest adapter do CAN'a , radio gasnie po wyjeciu kluczyka :diabelski_usmiech
                  Pytanko: a co jeżeli jest adapter.
                  Do adaptera idą dwa czerwone przewody do adaptera podpięta wiązka do radia ( żółty i czerwony, przepinane na oba sposoby). Dodatkowo do adaptera dochodzą dwa cieniutkie przewody pomarańczowe, poza kabelkami do głośników. Chyba że ta wielka kostka którą mam to nie adapter, ale z tego co szukałem w necie to chyba to.

                  [ Dodano: Wto 06 Mar, 12 22:06 ]
                  Zamieszczone przez shado
                  Wystarczy pociągnąć jeden kabelek ze skrzynki bezpieczników i to tyle roboty. Radio wyłącza się po zgaszeniu silnika (nie po wyjęciu kluczyka):
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31636
                  .
                  Tak, ale mi zależy żeby nie wyłączało się po zgaszeniu silnika tylko po wyjęciu kluczyka- tak miałem w Fabii.

                  Komentarz

                  • kowal 2002
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 5161

                    #10
                    marewkub, może ty masz nie adapter CAN a zwykłą przejściówkę z fabrycznej kostki na taką pasującą do japońców? Masz jakąś fotkę tego?
                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                    Komentarz

                    • marewkub
                      Classic
                      • 2012
                      • 4

                      #11
                      Zamieszczone przez kowal 2002
                      marewkub, może ty masz nie adapter CAN a zwykłą przejściówkę z fabrycznej kostki na taką pasującą do japońców? Masz jakąś fotkę tego?
                      Fotki nie mam ale możesz mieć rację. Bo nie namierzyłem żadnego pudełka tylko kostkę.
                      Gdzie można dostać taki adapter?
                      I jak go podpiąć?

                      [ Dodano: Sro 07 Mar, 12 17:08 ]
                      Zamieszczone przez Nexus6
                      shado, po to wlasnie jest adapter do CAN'a , radio gasnie po wyjeciu kluczyka :diabelski_usmiech
                      Dzięki.
                      Gdzie można dostać taki adapter?
                      I jak go podpiąć?

                      Komentarz

                      • gregors
                        Drive
                        • 2010
                        • 95
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Witam, być może to coś takiego Interfejs CAN-bus generator sygnałów do radia.
                        Tez jestem zainteresowany chociaż po roku już się przyzwyczaiłem do wyłączania radia, ale z chęcią bym to zmienił
                        Pozdrawiam GregorS

                        Komentarz

                        • marewkub
                          Classic
                          • 2012
                          • 4

                          #13
                          I zrobiłem jak pisał Shado.
                          Niestety w ASO zaśpiewali 150 zeta, za podpięcie żeby gasiło się po wyjęciu kluczyka, ale bez adaptera CAN???, chcieli ciągnąć jakiś dodatkowy kabel.
                          Więc wyłącza się jak gaszę silnik.
                          Szkoda tylko że w Fabii z 2003 było po wyjęciu kluczyka a Octavii nie.

                          Komentarz

                          • Enriquez
                            RS
                            • 2009
                            • 7685
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            w samochodzie jest kilka "magistrali" z +12V
                            są one oznaczone następująco:

                            15 - stały plus
                            30 - plus po stacyjce
                            75 - ??? nie wiem

                            być może ASO po prostu zmienia miejsce podłączenia kabelka radia w skrzynce bezpieczników ???
                            Pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz

                            • gregors
                              Drive
                              • 2010
                              • 95
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez marewkub
                              I zrobiłem jak pisał Shado.
                              Niestety w ASO zaśpiewali 150 zeta, za podpięcie żeby gasiło się po wyjęciu kluczyka, ale bez adaptera CAN???, chcieli ciągnąć jakiś dodatkowy kabel.
                              Więc wyłącza się jak gaszę silnik.
                              Szkoda tylko że w Fabii z 2003 było po wyjęciu kluczyka a Octavii nie.
                              Mój elektryk z ASO powiedział, ze bez adaptera nie pójdzie .
                              A w Fabii też mi ładnie chodziło bez udziwnień.
                              Dlatego radia firmowe są takie drogie.
                              Pozdrawiam GregorS

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #16
                                Radia firmowe sa drogie bo placisz za design.
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • Nexus6
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4847
                                  • Volkswagen

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  Radia firmowe sa drogie bo placisz za design.
                                  raczej za "integracje z kokpitem" ;]
                                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    No tak to tez mozna nazwac
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • shado
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 5315
                                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      Radia firmowe sa drogie bo placisz za design.
                                      Bo wytrzymują zakresy temperatur od -40C do +90C.
                                      Bo wytrzymują wibracje i przeciążenie jakby miały brać udział w misji na marsa.
                                      Bo na każdym akcesorium fabryka producenta aut (a nie producent radia) zarabia kilkukrotną wartość (np wyprodukowanie ESP kosztuje ok 100€, a kosztuje potem klienta ok 2500-3000PLN).
                                      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                      Komentarz

                                      Pracuję...